DOVOLENÁ !!! Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás informovat, že ve dnech 12.8.2022 a 13.8.2022 máme ZAVŘENO... Děkujeme za pochopení. Team BIKESHOP
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 10-12/13-18h, So 9-12h
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
10.07.2022
Naskladněn karbonový Kross LEVEL 8.0
Karbonový model horského kola za super cenu !! To je Kross LEVEL 8.0 2022. Vzduchová vidlice Rock Shox a výbava Shimano Deore. To vše za bezkonkurenčn... číst celé
07.07.2022
Naskladněn Kellys VANITY 90 2022
Na prodejnu je po delší době naskladněn model kola Kellys VANITY 90 2022. Model je jako vždy naskladněn ve všech vyráběných velikostech a to M a L. ... číst celé
01.07.2022
Naskladněn Kellys SPIDER 90
Dnes byl naskladně jeden z nejprodávanějších modelů střední třídy a to model Kellys SPIDER 90 2022. Model je naskladněn na prodejnu ve velikostech r... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Sledujte nás na Facebooku
  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

 

REKLAMACE

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu info@kellys-bike.cz nebo písemně na adresu BIKESHOP, 28.ŘÍJNA 820/267,709 00 Ostrava - Mariánské Hory.

Zároveň bychom Vás požádali o vyplnění reklamačního listu, který pošlete spolu s výrobkem na adresu obchodu, nejlépe doporučeně. Doklad o zaslání si uchovejte pro kontrolu.

Nezasílejte reklamované zboží na dobírku, taková zásilka nebude přijata. 

V zásilce prosím popište závadu, aby mohla být oprávněná reklamace co nejrychleji vyřízena. Zboží bude opraveno a zasláno na uvedenou adresu. 

  • Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup online i v kamenné prodejně.
  • Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
  • Doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
  • Nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
  • Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení na naši prodejnu. O vyřízení Vás budeme informovat.
  • Reklamace uplatňujte v záruční době.

Při vyřizování reklamací se prodávající řídí zákonem č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů (zákon o ochraně spotřebitele). Zákazník má právo od dopravce (Česká pošta) nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky. Doba k vyřízení reklamace začíná běžet následující den po přijetí balíku od zákazníka. Zákazníkovi doporučujeme předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o příjmu reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruční doba je 2 roky, pokud není na zboží nebo v záručním listu uvedeno jinak. Záruční dobu nelze zaměňovat se životností výrobku, která může být kratší díky nesprávnému používání, ošetřování nebo zacházení s výrobkem. Při ošetřování dbejte pokynů výrobce.

Prodávající odpovídá zákazníkovi za to, že prodávaná věc je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím popisované nebo na základě prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé. V případě, že věc při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

REKLAMAČNÍ LIST - VZOR

Jméno zákazníka: ……………………………………………………………………………………………

Adresa: …………………………………………………………………………………………………………...

Telefon: ……………………….……………………  e-mail: ……………………………………………..

Číslo objednávky:………………………………  Datum prodeje: .………………………………

Číslo prodejního dokladu: ……………………………………………………………………………….

Název reklamovaného zboží: ………………………………………………………………………….

Popis závady: ………………………………………………..…………….………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………........

…………………………………………………………………………………………………………………….....

…………………………………………………………………………………………………………………….....

 

Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, vyčištěné nebo vyprané. Předejdete tak prodloužení doby reklamace.

                                                                                                       

                                                     .................................................................................

                                                      Datum a podpis reklamujícího zákazníka

 

 

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 12. března 2017

 

Novinky z našeho blogu

Hledáte pohodlné sedlo pro vaše bolavé prdelky? Máme pro vás řešení.
08.07.2022
Hledáte pohodlné sedlo pro vaše bolavé prdelky? Máme pro vás řešení.
Máte z jízdy na kole bolavé pozadí? Gelové sedlo je správná volba. Nahlédněte do článku s odkazy na TOP gelové sedla z naší nabídky. číst celé
Dětská odrážedla pro nejmenší KELLYS KIRU a KELLYS KITE v naší nabídce :O)
14.03.2022
Dětská odrážedla pro nejmenší KELLYS KIRU a KELLYS KITE v naší nabídce :O)
Pro nejmenší cyklistické nadšence máme kvalitní odrážedla modelové řady KELLYS KIRU a KELLYS KITE. číst celé
NOVINKA, v naší nabídce naleznete silniční pláště české firmy TUFO
28.02.2022
NOVINKA, v naší nabídce naleznete silniční pláště české firmy TUFO
Rádi bychom Vás informovali o novince v našem obchodě. Rozšířili jsme svou nabídku silničních plášťů od české firmy TUFO. číst celé
- 10% na jízdní kola KROSS, které máme skladem na prodejně
16.02.2022
- 10% na jízdní kola KROSS, které máme skladem na prodejně
AKCE pro velký zájem prodloužena do 28.2.2022 !!! Využijte akci na všechny kategorie dámských, pánských a dětských jízdních kol značky KROSS se slevov... číst celé

Specializujeme se na značky

 

           

 

Naše prodejna

BIKESHOP

28. října 820/267

709 00 Ostrava

 

Kontakty
Logo
Po-Pá 10-12/13-18h, So 9-12h
© 2014 - 2022 BIKESHOP Petr Pospíšil. Všechna práva vyhrazena.