- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Vrácení a reklamace zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ (zakoupené prostřednictvím e-shopu)
Lhůta pro vrácení nepoužitého zboží je do 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující den od převzetí zboží. Toto platí i na objednávky s osobním odběrem.
Jak zboží vrátit?
Osobně na kamenné prodejně.
Přepravcem - nezasílejte zboží na dobírku, taková zásilka nebude přijata. Vrácené zboží, prosím řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Adresa naši prodejny:
BIKESHOP, 28.října 820/267, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Zboží nám vracejte v původním stavu se všemi visačkami, obaly a příslušenstvím, nepoužité a neznečištěné. Předejdete tak snížením vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Částku za vrácené zboží vám zašleme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží.
PDF formulář odstoupení od kupní smlouvy
REKLAMACE (Práva z vadného plnění)
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je vadné, nefunkční či poškozené, oznamte zjištěné vady co nejdříve prodávajícímu telefonicky +420 777 154 681, emailem info@kellys-bike.cz nebo písemně.
Adresa naši prodejny:
BIKESHOP, 28.října 820/267, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
Jak reklamovat zboží?
Osobně na kamenné prodejně.
Přepravcem - nezasílejte reklamované zboží na dobírku, taková zásilka nebude přijata. Reklamované zboží, prosím řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Zároveň bychom vás požádali o vyplnění reklamačního listu, který pošlete spolu s výrobkem na adresu obchodu, nejlépe doporučeně. Doklad o zaslání si uchovejte pro kontrolu.
V zásilce prosím popište závadu, aby mohla být oprávněná reklamace co nejrychleji vyřízena. Zboží bude opraveno a zasláno na uvedenou adresu.
PDF formulář pro reklamaci zboží
Reklamační řád
Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění případných pozdějších předpisů, a zákonem č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů (zákon o ochraně spotřebitele).
Vadný výrobek má zákazník za povinnost reklamovat ihned po zjištění vady. Toto platí pro nákup on-line i v kamenné prodejně.
zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Musí být suché a čisté. Pokud nám dorazí zboží špinavé nebo nekompletní, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
náklady na dopravu reklamovaného zboží vám budou v případě uznání reklamace uhrazeny.
doporučujeme ke zboží přiložit veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Postačí ofocené kopie.
nezapomeňte na sebe uvést kontakt (nejlépe telefonický) pro případné upřesnění.
vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží, pokud se prodávající a kupující nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
o průběhu reklamace vás budeme informovat emailem, případně telefonicky.
reklamace uplatňujte v záruční době 24 měsíců od převzetí zboží. Pokud je zboží zakoupeno v kamenné prodejně, reklamační lhůta začíná běžet ode dne nákupu. Jestliže je zboží zakoupeno na e-shopu, reklamační lhůta začíná běžet až ode dne převzetí zboží.
o vyřízení reklamace vás budeme informovat buď telefonicky, SMS nebo emailem.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o příjmu reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Záruční doba je 24 měsíců, pokud není na zboží nebo v záručním listu uvedeno jinak. Záruční dobu nelze zaměňovat se životností výrobku, která může být kratší díky nesprávnému používání, ošetřování nebo zacházení s výrobkem. Při ošetřování dbejte pokynů výrobce.
Prodávající odpovídá zákazníkovi za to, že prodávaná věc je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím popisované nebo na základě prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé. V případě, že věc při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během dvanácti (12) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Zákazníkovi doporučujeme předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.
Prodávající není povinen poskytnout kupujícímu po dobu vyřízení reklamace náhradní zboží.
Zákazník má právo od dopravce nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky. Doba k vyřízení reklamace začíná běžet následující den po přijetí balíku od zákazníka.
Kupující je povinen se seznámit s obchodními podmínkami a reklamačním řádem před objednáním zboží. Uzavřením kupním smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem.
Tento reklamační řád nabývají platnosti a účinnosti dne 6. ledna 2023